mandag 9. juli 2012

Hjemmelaget Frappe



Idag er jeg så heldig!!
Svigers ville låne ungene i natt, helt uten at vi skulle noe.
Så vi koste oss med mat ute og film på sofaen i går kveld.
Nå er kjærsten på jobb, ungene storkoser seg borte og jeg gjør INGENTING!
I tillegg får vi deilig kyllingsalat ved henting!!

Absolutt helt nydelig!

Litt smårampete lagde jeg meg en "jukse-frappe"!


Hiv i blender'n :


Vaniljeis - så mye du føler for,alt ettersom hvor stort/mange glass du skal lage..
Isbiter - samme mengdemål som med vaniljeisen..
Espresso - så sterk du vil ha den (jeg jukset med pulver idag, ca 3 ss til ca midt på resten av frapp'en på bildet over med kokt vann..el en god shot skikkelig espresso-opp til deg!)
Kaffesirup - en smak du liker godt, jeg hadde karamell idag, men sjokoladesaus gjør nok også susen!

Miks til du ikke klarer vente lengre!



NYYYT!!

Ingen kommentarer: